#dicks

michaelpalin:

a plus-side to being my friend is that you can come to my house in your pajamas and i will not judge you because i will also be in my pajamas

tprpoems:

self love by my poetry blog tprpoems

teatattoo:

NOTHING BETTER THAN SHOWERING AND PUTTING ON A BIG TSHIRT AND GETTING INTO BED WITH CLEAN SHEETS LITERALLY NOTHING DON’T FIGHT ME ON THIS

mescalineforbreakfast:

Kinda wanna have sex

Kinda wanna sleep for 12 hours

Kinda wanna eat 2 large pizzas 

eatingisfab:

im tired of school i wanna quit but its for my future. tough life.

Yo for real, FUCK SCHOOL ! I mean imma still go, imma still go tho.
…and you drink a little too much and try a little too hard. And you go home to a cold bed and think, ‘That was fine’. And your life is a long line of fine.
Flynn, Gillian. Gone Girl.   (via fckn12yearold)

ghostchomby:

i frigging. LOVE my hair being touched sooo SO much and it never happens but oh ym god if you massage my  head and play with my hair i will literally start purring like a cat

telapathetic:

Sorry teacher I cant do my homework because I don’t fucking give a shit

trezpassing:

I’m sorry i disappoint everyone. if its any consolation, i disappoint me too.